INFORMACJE DLA RODZICÓW
ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2019/2020
W tym roku zakończenie roku szkolnego będzie miało zupełnie inny charakter niż dotychczas. Z wiadomych względów odbiór dyplomów świadectw odbędzie się
z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa sanitarnego.
Zakończenie roku szkolnego 2019/2020 w Przedszkolu
Drodzy Rodzice oraz Kochane Dzieci!
Odbiór dyplomów oraz upominków (i rzeczy pozostawionych w przedszkolu) odbędzie się 26.06 br. (piątek) z celowym podziałem grup na bloki godzinowe.
Grupa Starsza 10.00 – 12.00,
Grupa Młodsza 12.00 – 14.00.
Z naszej strony postaramy się, aby wszystko odbywało się w wysokim reżimie sanitarnym, z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa. Dyplomy będą wydawane przed przedszkolem, bardzo prosimy o nie wchodzenie do budynku przedszkola oraz o zachowanie dystansu. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z wychowawcami grup.
Zakończenie roku szkolnego 2019/2020 w Szkole Podstawowej
Drodzy Rodzice oraz Kochani Uczniowie!
Odbiór świadectw oraz nagród dla uczniów klas I-VII (lub rzeczy pozostawionych w szkole) odbędzie się 26.06 br. (piątek) w godz. od 9:30 do 13:00
na holu wejściowym.
Świadectwa będzie można odebrać również w pozostałe dni w sekretariacie szkoły w godzinach od 12:00 do 15:00.
Uczniów klasy VIII zapraszamy po odbiór świadectw w dniu 26 czerwca 2020 r. o godz. 9:00.
Uczniów i Rodziców zapraszamy na Mszę św., która odbędzie się 25.06 (czwartek) o godz. 18.00 w kościele w Mikluszowicach.
ZWROT PODRĘCZNIKÓW I LAPTOPÓW
Zwrot podręczników oraz laptopów odbędzie się wg harmonogramu.
Prosimy o przestrzeganie terminów zwrotu!
Podczas zwrotu podręczników i laptopów obowiązują procedury bezpieczeństwa, z którymi należy się zapoznać.
Podręczniki i laptopy oddajemy w sali nr 9 (obok biblioteki szkolnej).
klasa | Termin zwrotu | W godzinach |
1 | 23.06 wtorek | 9:00 – 11:00 |
2 | 24.06 środa | 9:00 – 11:00 |
3 | 23.06 wtorek | 11:00 – 12:00 |
4 | 19.06 piątek | 11:30 – 14:10 |
5 | 22.06 poniedziałek | 8:00 – 10:30 |
6 | 22.06 poniedziałek | 10:30 – 14:10 |
7 | 23.06 wtorek | 11:30 – 14:10 |
8 | 24.06 środa | 11:30 – 14:10 |
REGULAMIN KORZYSTANIA Z SALI NR. 9 PODCZAS ZWROTU WYPOŻYCZONYCH PODRĘCZNIKÓW
- Uczeń wchodzący do sali nr.9 ( klasa matematyczna) w celu zwrotu wypożyczonych podręczników powinien po wejściu zdezynfekować ręce płynem dezynfekującym znajdującym się na stoliku przy drzwiach.
- Przy stanowisku obsługi może przebywać tylko 1 osoba; pozostałe osoby oczekujące
w kolejce muszą utrzymywać bezpieczną odległość między sobą – przynajmniej dwóch metrów. - Uczniowie oczekujący na wejście do sali pozostają na korytarzu szkolnym i bezwzględnie zachowują zalecane odległości między sobą.
- Po wejściu do sali należy stanąć przed ladą w wyznaczonym taśmą miejscu.
- W czasie zwrotu podręczników należy również zachować bezpieczne odległości pomiędzy uczniami i bibliotekarzem.
- Uczniowie przynoszą komplety podręczników w jednorazowej reklamówce.
- Każdy uczeń dostarcza również sporządzoną listę oddanych podręczników wraz z ich numerami według podanego wzoru.
WZÓR
…………………………………… ……………….
Imię i nazwisko klasa
PODRĘCZNIKI DO KLASY ……
Język polski cz. 1 4567
Język polski cz. 2 4568
Matematyka 3456
Historia 3785
…………………………….
…………………………….
Nie oddałem/łam podręczników z (wymienić z jakiego przedmiotu) ………………………….. .
Oświadczam, że wypożyczony komplet podręczników zwracam w stanie dobrym/ bardzo dobrym. Z podręczników zostały usunięte wszystkie moje zapiski oraz uzupełnienia.
.…………………………….
Podpis ucznia/rodzica
- Zwracane przez uczniów podręczniki poddane będą 14-dniowej kwarantannie; oznacza to, iż przez ten okres nie będzie możliwe ich wypożyczanie.
- Czas przebywania w pomieszczeniu sali jest skrócony na czas niezbędny do zwrotu podręczników.
PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA W ZWIĄZKU Z WYSTĄPIENIEM COVID-19
K-O-N-S-U-L-T-A-C-J-E
DEKLARACJA RODZICA- KONSULTACJE
Informacja dla Rodziców uczniów klas I-III
- Od 25 maja 2020 r. otwieramy w reżimie sanitarnym Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mikluszowicach,
przy uwzględnieniu wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministra Zdrowia oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej. - Ze względu na sytuację epidemiczną, obejmiemy opieką uczniów klas I-III, których rodzice nie są w stanie pogodzić opieki nad dziećmi z pracą zawodową.
- Szkoła będzie czynna od godz. 7:30 do 15:00
Prosimy rodziców o zadeklarowanie udziału dziecka w zajęciach opiekuńczo-wychowawczych u wychowawców do dnia 19 maja 2020 roku.
Rodzice uczniów klas I-III deklarują udział dziecka w zajęciach opiekuńczo-wychowawczych w sekretariacie dwa dni przed powrotem dziecka do szkoły.
Rodzice zobowiązani są zapoznać się z procedurami bezpiecznego pobytu ucznia na terenie Szkoły Podstawowej.
DEKLARACJA RODZICA-ZAJĘCIA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE
PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA
NA TERENIE PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W MIKLUSZOWICACH
W OKRESIE PANDEMII COVID-19
OŚWIADCZENIE O STANIE ZDROWIA DZIECKA
Informacja dla Rodziców dzieci przedszkolnych
Rodzice dzieci przedszkolnych deklarują udział dziecka w zajęciach opiekuńczych w sekretariacie dwa dni przed powrotem dziecka do przedszkola.
Rodzice zobowiązani są zapoznać się z procedurami bezpiecznego pobytu dziecka w przedszkolu (dostępne w zakładce DLA RODZICA)
Drodzy Rodzice!
Za nami już dwa miesiące nauki w formie zdalnego nauczania. Nie jest to czas łatwy, ale musimy działać w takich warunkach, jakie określają przepisy prawne. Zdalne nauczanie będzie obowiązywało przez kolejne tygodnie, prawdopodobnie do końca roku szkolnego, który zbliża się wielkimi krokami.
Udział w nauczaniu zdalnym z każdego przedmiotu jest obowiązkiem ucznia. Jego zaangażowanie w realizację zagadnień danego przedmiotu znajduje wyraz w ocenach. Uczniowie, którzy nie kontaktują się z nauczycielem, pracują niesystematycznie, nie przesyłają zadań pracują niedostatecznie. Oceny otrzymane za zadania są podstawą do klasyfikacji ucznia. Ich brak powoduje że nie ma podstaw do sklasyfikowania.
Jeśli organizowane są zajęcia on-line, a uczeń nie bierze w nich udziału, prosimy o informację o przyczynie nieobecności na takich zajęciach.
Jeśli uczniowie potrzebują sprzętu komputerowego prosimy o informację. Jest jeszcze możliwość wypożyczenia sprzętu szkolnego.
Od 1 czerwca szkoła umożliwi konsultacje dla uczniów, którzy chcą poprawić SYSTEMATYCZNIE zdobywane oceny z każdego przedmiotu.
Jednocześnie prosimy, aby wszystkie problemy zgłaszać do dyrektora, wychowawców, nauczycieli, pedagoga. W miarę możliwości wszystkie da się rozwiązać. Na stronie www szkoły podane są maile do każdego nauczyciela (poniżej).
Zwracamy się do Was z apelem:
Drodzy Rodzice, Opiekunowie prawni,
bardzo prosimy dopilnować, aby dzieci wykonywały sumiennie i obowiązkowo przesyłane zadania z każdego przedmiotu oraz przekazywali je nauczycielowi zgodnie z jego ustaleniami. Jest to warunkiem uzyskania oceny, a tym samym sklasyfikowania ucznia na koniec roku szkolnego. Brak ocen nie pozwala na klasyfikację ucznia.
Dyrektor oraz Nauczyciele ZSP w Mikluszowicach